Înapoi

Politica de rambursare

Reclamații și returnarea bunurilor

Cel mai important lucru pentru noi este satisfacția dumneavoastră. Prin urmare, vom extinde perioada de returnare a bunurilor la 30 de zile. În cazul în care bunurile nu întrunesc așteptările dumneavoastră, pur și simplu ni le puteți trimite înapoi, iar noi vă vom restitui contravaloarea sumei în contul dumneavoastră!

Important! Dacă suspectați că bunurile au suferit deteriorări în timpul transportului, vă rugăm să ne contactați în termen de 2 zile de la livrarea acestora, la adresa de e-mail [email protected], atașând poze atât cu coletul, cât și cu produsul deteriorat. Din acel moment ne vom ocupa noi de tot.

Procedura în cazul returnării bunurilor

Comanda nu a îndeplinit așteptările? Sau doriți să returnați doar o parte a comenzii? Bunurile ni le puteți returna în termen de 30 de zile de la data primirii. Este destul să le trimiteți înapoi în ambalajul original intact și nedeteriorat, împreună cu informațiile necesare, în conformitate cu termenii și condițiile de retragere din contract, cât și numărul comenzii. În detaliile comenzii de la profilul dvs., puteți descărca un formular de reclamație pentru returnarea bunurilor, completați-l și expediați-l împreună cu bunurile pe care doriți să le returnați. Suma plătită v-o transferăm înapoi în contul dvs.; este de ajuns doar să ne comunicați numărul dvs. de cont bancar. Suma echivalentă plății produselor reclamate/returnate v-o transferăm în contul specificat de dvs. în termen de maxim 7 zile lucrătoare din momentul în care noi am intrat în posesia returului. Menționăm că returnarea sumei achitate se va face în momentul în care coletul este primit la depozitul nostru din Câmpina.

Vă rugăm să trimiteți bunurile dumneavoastră complet împachetate într-un ambalaj solid, pentru a preveni deteriorarea, la următoarea adresă: strada Nicolae Bălcescu 41A, Câmpina, Prahova, 105600.

De îndată ce mărfurile ajung înapoi la noi, vă vom restitui suma plătită în contul dumneavoastră.

Procedura de depunere a cererii pentru retur

Dacă există o problemă cu comanda, procedura de reclamație nu este complicată. Trimiteți un e-mail la [email protected] cu datele menționate mai sus.